Conquistador

conquistador-title

Conquistador je súbor troch predchádzajúcich módov (Better AI, FIND ME a Builder), ktoré Salamandre v priebehu dvoch rokov práce vykryštalizoval do bezbugovej dokonalosti. Každý je voliteľný a prostredníctvom priloženého .ini súboru mierne personalizovateľný. Dané sú možnosti: aktivovať/deaktivovať kombináciu týchto troch módov, počet miest pre Builder, možnosť zobrazenia počtu neutrálnych jednotiek po pravom kliknutí a možnosť vlastných aliancií.

FIND ME

Maličký doplnok, ktorý umožní nájsť akýkoľvek objekt na mape (má zmysel pre XXL). Pre vyhľadávanie máme viacero možností:

  1. Hráč napíše ID typu budovy (napr. mesto; ID=98) – môže byť aj prázdne, potom vyhľadá len typy; a jej subtypu (napr. Tower; ID=2). Vo výsledku nájde všetky Tower v dohľade hráča
  2. Hráč napíše typ a potom subtyp, pričom môže nechať premenné prázdne. Kód potom nájde všetky hľadané budovy mimo dohľadu hráča – poplatok za každý takto nájdený objekt je 1K, mestá sú drahšie
  3. Aktivovanie hľadania ID kódov – pravé kliknutie na objekt pre zistenie jeho ID
  4. Deaktivovanie ID hľadania
  5. Podporovaný mód Mines status – ukáže všetky hráčove doly a stav ich upgradu
  6. Rozšírené hľadnie; nájde rôzne nenavštívené objekty – obelisky, dračie utópie, banky príšer, doly a obydlia, artefakty, nepriateľských hrdinov (v dohľade), neutrálne mestá…

Builder

Dáva hráčovi možnosť postaviť si ďalšie mesto po ľubovoľnom počte vyhratých bojov všetkých jeho hrdinov dohromady. Súčet všetkých miest na mape nesmie presiahnuť 48. Po postavení mesta sa počet víťazných bojov anuluje. Opäť nachádza uplatnenie na obrovských mapách.

Better AI

 Ak vás nudí nemožná obťažnosť a hrdinov ničíte ako muchy, tento mód je must-have! Vysoká adaptabilita dáva možnosť precízne nastaviť jednotlivé aspekty protihráčov a doladiť tak náročnosť. Tu sú editovateľné možnosti:

  • AI dostane 30k zlata prvý deň (zmeniť jedine v ERM)
  • Pre AI budú všetky obelisky navštívené
  • AI hrdinovia budú mať každým dňom vyšší pohyb o pol dlaždice, ale max. 40-60 dlaždíc (4000-6000 pohybových bodov) podľa obťažnosti. Neskorší najatí hrdinovia budú začínať s daných bonusom pre rýchlejší postup
  • AI má troch super hrdinov a viac nekupuje
  • Ľudský hráč nemôže najať troch špeciálnych hrdinov AI v taverne
  • AI dostane dodatočné jednotky v prvý deň vo všetkých postavených budovách, bude mať postavenú magickú gildu druhého levelu a prvé tri vylepšené obydlia jednotiek
  • AI bude dostávať zvolené množstvo surovín a zlata denne
  • AI hrdinovia budú dostávať náhodný primárny skill každý deň a bonus k skúsenostiam do levelu 50
  • AI hrdinovia dostanú Air magic, Earth magic, Archery, Intelligence a Resistance na expertnom leveli. Denne doplňujú manu a dostanú kúzla Slow, Haste a Shield
  • Na leveli 15/25 dostane každý AI hrdina Town portal, na 50/60 Fly
  • Všetky zbytočné jednotky budú z hradu odstránené na začiatku týždňa
  • Každé dobyté mesto AI bude zmenené na jeho frakciu
  • Altair of transformation je zablokovaný pre AI, negatívny dopad

Na začiatku týždňa má každý AI s aspoň jedným hrdinom na min. leveli 15 šancu (záleží na počte AI hráčov) expandovať ľubovoľným mestom. Ľudský hráč dostane varovanie.
Model:

Jeden AI: 100% šanca
Dvaja AI: 50% šanca
Traja AI: 33% šanca
Štyria AI: 25% šanca

Download
Conquistador Mod

Zdroj: celestialhavens.com, heroescommunity.com

6 Comments

  1. Luki

    Možnost zdokonalit AI je skvělá myšlenka. Kéž by existovala nějaká možnost pravidla pro AI přidávat – nevím, jak je inteligence u Heroes 3 naprogramovaná, ale podle mě by celou logiku AI u heroes 3 pokryla báze znalostí, nad kterou operuje seznam implikačních pravidel. Takové pravidla by mohl psát skoro každý, jenomže zakomponovat je do hry, to si neumím představit.

    Nicméně, k tomu článku – v tom módu bych to nenazval “better AI”, protože to podle mě není pravda. Seznam v článku nemá přece s umělou inteligencí nic společného. Je to podle mě jenom seznam benefitů, které má k dispozici PC, ale s jeho AI to nemá nic společného.

    Reply
  2. Michal (Post author)

    Ďakujem za postrehy. Conquistador dáva AI jedine výhody, nemení jeho logiku a neviem o móde, ktorý by niečo také umožňoval, takže máš pravdu. Článok som prekladal, takže som zachoval pôvodné anglické názvy, aby som nebodaj neurazil jeho autora ;). A čo sa týka výstižnosti názvy, tak je celkom namieste, pretože AI bude skutočne Better, a nie napr. Wiser 😀

    Reply
  3. Salamandre

    Well of course “better AI” means in this case it will give you a better challenge. I mean who will name his mod “better cheats for AI”? 🙂

    And there is a mixture of cheats then modifications in its priorities. For example AI mana pool is full every day, which will lead to a very combative AI, as human player knows when to visit well or rest in town, while AI will continue to battle with no mana, then will lose creatures.

    Reply
  4. Liso1

    Thank you Sal for this mod. It is really challenging, so not for me 😀 Now you’re working on something new?

    Reply
  5. Paul Columbo

    Hey Salamandre,

    your mods sounds really awesome, but i can´t get it to work. Your mod is enabled in the Modmanager, but when I start WoG I never get to the window, where I can enable the 3 seperated mods. (first picture on this page) Any ideas how to fix this?

    Reply
    1. Liso1

      Hey Paul, You’re right, it’s probably due to the new ERA version. Try running the Conquistador mod with ERA 2.46 version. I’ll write to Salamandre.

      Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Anti-Spam Quiz: