WoG 3.59 download
Nie je to preklep v nadpise. Vážne ide o WoG 3.59. Je to až neuveriteľné, ale GrayFace (jeden z členov WoG Teamu) po viacej ako piatich rokoch začal pracovať na novej verzii In the Wake of Gods. Na heroes fóre založil tému s názvom I want you for WoG 3.59 WoG goes open-source! v ktorej aj zverejnil všetko možné info so súbormi na stiahnutie.
Momentálne je k dispozícii Alfa verzia s označením 6.1. Chvíľku som ju testoval a ide ako po masle. Pribudla tona nových nastavení s ktorými s môžete ale aj nemusíte spríjemniť hru. Jednotky na bojisku sa stále hýbu, čo sa mi veľmi páči, všetko vyzerá oveľa živšie. Prelínanie medzi bojom, hradom a obrazovkami je svižnejšie, všetko sa dá upraviť v nastaveniach.
WoG 3.59 sa inštaluje na verziu WoG 3.58f (aspoň ja som ju tak inštaloval :). Inštalácia je jednoduchá, stačí stiahnuť súbor “wog-3-59-alpha-6-1” zo sekcie download a jeho obsah rozbaliť do zložky s Heroes 3 WoG 3.58f (ak bude vyžiadané, prepíšte súbory). Hra sa spúšťa pomocou WogT1.exe. Veselé testovanie.
Download |
WoG 3.59 Alpha 6.1 |
Wake of Gods 3.59 alpha – GitHub |
Galéria
Installing a release
Extract contents to WoG home folder. Using a folder with clean WoG 3.58 install is preferable. Make sure Data folder doesn’t contain these files:
ARTEVENT.TXT
ARTRAITS.TXT
CRANIM.txt
CRTRAITS.TXT
SpTraits.txt
ZCRTRAIT.TXT
ZELP.TXT
Note: If you’re building WoG from sources, the only things you’ll need from a release is Data\p\ folder and dbghelp.dll file, plus you must get rid of text files mentioned above.
Sandro, aha, no ale vidíš ako to dopadlo. Jednoducho takto sa “biznis” nerobí.
Sovi, no map template, je proces pri generovaní náhodných máp. Teda sú to sady šablón podľa ktorých ti generátor vytvorí náhodnú mapu (napr. šablóna v ktorej budeš mať na mape od začiatku 2 hrady, ďalšia šablóna je zase že na mape bude veľmi veľa hradov atď.).
Áno, pridal som plugin na pohodlnejšie prehliadanie obrázkov :).
čo je map template? inak tušim si upravil prehliadanie obrázkov na webe, paráda :), idem to skúsiť stiahnuť a otestovať 🙂
Nie, to ešte pred tým zháňali programátorov a keď som sa spýtal na čo, tak mi odpovedal, že už majú…
Mne vôbec, si zober že kampaň na podporu, aby vyzbierali peniaze prebiehala mesiac a neukázali nič, len niekoľko pozadí pre Windows, ani kúsok novej grafiky, jednotky, kampaň, jednoducho nič. Pozri si kampane ktorú so napríklad na Kickstarteri ako tam prezentujú svoje projekty, veľakrát tam nájdeš videá z hry, obrázky, atď…
A určite ani nemali povolenie od Ubi softu…
A posledná vec, čo si spomínal, myslíš si že je to OK, ak rozbehneš financovanie projektu a potom zháňaš programátorov…
Neviem, mne to prišlo vierohodné lebo sa ešte na fóru pýtal po programátoroch, takže neviem…
Bude určite zaujímavé sledovať ako sa všetko vyvinie. Teraz sú rozpracované 3 systémy pre Heroes (WoG, ERA, VCMI), určite by som bol za keby sa spojil WoG aj ERA. Poliaci sú s VCMI už dosť ďaleko a čo som videl už vytvárajú mesto Bastion a Waterdeep.
Ešte keď do toho všetkého príde horn of the Abyss, to bude :).
Že je Doom of Ancients od Čechov som vedel, ale že ide o podvod na vymámenie peňazí som zistil aj neskôr. Ak si pozrieš na indiegogo tak financovanie projektu je systém “flexible funding”. Čo to znamená? Že aj keď nevyberú požadovanú sumu peňazí, nemusia ich vrátiť. Takže aj keby vyberú povedzme polovicu, peniaze vrátiť nemusia a projekt nikdy neuvidíme…
Podľa toho, čo čítam by Bersy rád pridal do ERAII prvky z 3.59 (čiže Lou skripty) a vytvoril prostredie pre kompatibilitu týchto 2 projektov, čo je celkom zaujímavé. Páči sami, tiež pokus o navrátenie SoD kampaní, pracujú na podpore HD módu (veľké plus) a podpora ďalších miest určite pomôže niektorým projektom 🙂 V budúcnosti by mohli pridať aj Chronicles kampane a portréty… Inak vedel si, že Doom of Ancients je od čechov?