ReMagic mod
Modifikácia ReMagic významne ovplyvní mágiu pri hraní Heroes 3. Autor pridelil kúzlam nové úrovne, takže zvyk že hneď v prvej úrovni magickej veže boli kúzla ako Haste, alebo Slow sú preč. Respektíve, presunuli sa na tretiu úroveň a vyvolanie napr. Haste stojí hrdinu bez špecializácie na mágiu vzduchu pekných 24 bodov many. Niektoré z kúzel zmenili aj svoje zameranie, ako napríklad Dimension Door, ktoré patrí odteraz do mágie vody na úrovni 5.
Každá získaná magická úroveň (Basic/Advanced/Expert) znižuje potrebnú manu na vyvolanie kúzla. Ak kliknete v magickej knihe pravým tlačidlo myši na kúzlo, ktoré chcete použiť zobrazí sa prehľadný výpis, aké účinky dané kúzlo pôsobí (viď galéria). Zvyknúť si na nové zradenie kúzel bude zo začiatku ťažšie, ale modifikácie ReMagic je určite zaujímavá a spestrí hru.
Download |
ReMagic |
English description:
ReMagic is a mod that significantly changes magic aspect of Heroes 3, making it much more logical and balanced.
Key aims are:
– Make more clear distinction between Magic and Might heroes
– Make Magic heroes more powerful in the later stages of gameplay
– Improve overall efficiency of the spell system by boosting weak unpopular spells and impeding popular ones.
Details:
Many spell parameters have been changed including level, cost, description, %chance to gain. In particular:
– Magic School/level changes
– Every school level reduces mana cost.
– Spell effects with School Basic level and without School knowledge are usually different.
– All spell descriptions use MM style, and show effects for all School levels in their descriptions.
– Primary skills of a few heroes are adjusted according to new mana costs (mostly, Knowledge is increased to allow the hero to cast their starting spell).
– Comments to the magic spells in the book do not contain school and level (author: feanor).
Following spells get additional bonuses:
– Fire Wall and Land Mine spells receive the “damaging spell” flag. Their description shows damage now, and these spells are affected by magic damage modificators like Sorcery skill and Orb of Tempestous Fire.
– Slayer: when attacking, friendly unit finishes off wounded (below 20/30/40/50% hit points) enemy creature. Also increases attack by 8.
– Summoning spells have standard dependency from magic power (Coeff * Spell Power + bonus
of the corresponding Magic School). The spell summons messengers instead of elementals. Different Elements can be summoned in one battle, no limit on that now. These spells are excluded from the list of creature abilities when creature experience is on.
– Town Portal now spends up to 100/80/60/40% daily movepoints. This restriction applies only to the human player.
– Clones ignoring enemy’s defense when attacking.
Prerequisites:
ERA 2.4+ is required to run the mod along with WoG mod for ERA.
ReMagic may be successfully used with any WoG options and/or other mods.
@Liso – kde si ho vyhrabal, na ruských fórach? 😀 Ešte som o ňom nepočul. Ale je zrejme úspešný, keď sa vyšplhal na verziu 1.7! Algor si robí kvalitnú prácu, no zaujímala by ma aj kvalita prekladu 🙂
Zdar, áno, na ruskom fóre, náhodne som klikol na niekoho podpis v príspevku 😀
Hľadal som meno autora, ale nedopátral som sa, aby som ho doplnil aj do príspevku. Takže to bude Algor, idem ho pridať.
hoho, toto bude treba určite vyskúšať, pretože ak máš hrdinu mága, tak má slabšie jednotky a doteraz bol docela v nevýhode, pretože nebol problém pre hrdinu bojovníka problém, dosiahnuť mass slow, alebo mass haste, a tam bola potom tá prevaha veľmi cítiť… celkovo mám pocit, pokial sa stretnú 2 armády, ktoré sú si počtom/druhom jednotiek vyrovnané, tak skoro vždy vyhrá ten, kto má hrdinu bojovníka…. predsa len ten limit jedného kúzla za kolo, je dosť veľká nevýhoda pre hrdinu mága… čo myslíte vy?