Najlepšia jednotka 1 úrovne (hlasovanie)
Súboj titánov? Ešte asi nie, ale jednotky prvej úrovne v Heroes 3 to majú veľmi ťažké. Pri veľkých bojoch padajú po stovkách, ale v prvých týždňoch herného času, sú to neoceniteľní pomocníci. Veľmi zaujímavou jednotkou a jedinou streleckou (ak nepočítam Halflingov) je Master Gremlin, v začiatočnej fáze neoceniteľný pomocník v spolupráci s Golemom. Štatistikami je veľmi vysoko Centaur Captain a Halberdier, takisto Skeleton Warrior, smrtiaca zbraň v spolupráci s nekromanciou.
Familiar je dobrý v kradnutí many nepriateľskému hrdinovi, Infernal Troglodyte je zase imúnny voči slepote, čo je logické, keďže nemá oči. Na ochranu streleckých jednotiek, alebo na predsunutie silným nepriateľským jednotkám dobre poslúži Hobgoblin a Gnoll Maraduer. Ak budete mať šťastie a na mape nájdete malý domček, môžete do boja pribrať druhú streleckú jednotku, aj keď veľmi slabú no vždy so šťastím, Halflinga. Na neprístupné miesta a za hradby sa rýchlo dostane Sprite, ktorej nepriateľ ani nevráti úder a Oceanid, ktorá je zase imúnna voči ľadovým kúzlam.
A čo taký roľník, Paesant, spomenie si niekto aj na najslabšiu jednotku Heroes of Might and Magic 3???
Práve to je na Heroes super, pri správnej stratégii a kombinácii jednotiek sa dá hrať za každý hrad. Nutno podotknúť, že veľa záleží za koho hraje súper.
No som zvedavý ako sa vyjadríte k jednotkám úrovne 7 🙂
jakto to napísal dobre, trochu netradične to pojal s tým, že ich neporovnával 1v1, a má pravdu, a tiež rád hrávam na 200% za necropolis. Keby sme ich ale chceli porovnávať 1v1, že neriešime počty, tak okrem Gnol Marauderov ktorý zaostávajú za ostatnými podla mňa, sú tí z hradov na tom veľmi podobne, až na Centaura, ktorý má vela života v kombinácii s tou rýchlosťou…
Kentaur rozhodně. At’ co se týká healů či speedu. Jinak co se týká farmení, tak kostry, ale za ty se multi moc nejede, moc velký brutal.
ano ano HD mod, zkoušel jsem i bez něj, ale je to naprosto nehratelný…
Pravdepodobne, alebo teda určite hraješ HotA s HD mod, mám pravdu?
Pretože túto vychytávku, že môžeš k sebe do taverny pozvať hocijakého hrdinu poskytuje práve HD mod.
Ak si pustíš HotA bez neho (h3hota.exe) tak ikonka na privolanie hrdinu v taverne nebude. Takže si myslím že bude skôr potrebné apelovať na autorov HD modifikácie https://sites.google.com/site/heroes3hd/ aby s tým niečo spravili 🙂
Šlo to hladce, tři kliknutí a registrace je hotová 🙂
Další věc co mě teď ještě napadla: a sice, že se mi poslední dobou zdá přivolávání hrdinů v Tavern hrozně moc OP… nejenom pro Necro, ale celkově, vypíšu hned jak to myslím.
V prvních týdnech (nejen) si můžete přivolat téměř libovolné kouzlo dle výběru či “chodící důl” nebo i kanón, balistu, stan…(škoda že nikdo nezačína s vozíkem). Stačí se kouknout sem:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=12101
a dle potřeby přivolat, co je zrovna zapotřebí (ke kouzlu budeme nejprve potřebovat samozřejmě i někoho se Scholarem – Thane s advanced nejlepší). Už to samo o sobě docela narušuje nahodilost Heroes, budiž. Občas se to opravdu hodí – třeba když po šestým dobytým městě ještě pořád nemáte Slow 🙂 Tohle tolik nevadí jako druhá věc.
Kdykoliv je nějaký player v průběhu hry vyřazen, je jeho bývalý hrdina automaticky k dispozici se všema artefaktama, skillama…, to samé platí pokud hráč uteče z boje a nestihne si do konce týdne svého hrdinu vyzvednout. Za 2500 zlatých resp. za 5000 (i s prvním nepřivolaným) máte hned k dispozici artefakty na které se dříve čekalo i několik týdnů… Navíc úplně zmizelo to dobrodružství prvního dne v týdnu “Kdopak mi teď asi přijde” 🙂
Ale počítám, že na tomhle ještě zapracujou…, přidají nějaké omezení, kdy se vyřazený hrdina může znovu objevit nebo tak něco.
Super, dobre sa to čítalo a je to skvelý tip pre všetkých ktorí chcú hrať za Necropolis.
Už teraz rozmýšľam o budove Skeleton transformer úplne inak 🙂
Nápad s Tavernou a Gremlinmi by ma nenapadol a je parádny.
Za necropolis som veľmi nehrával a ani nehľadal taktiku, pretože v online/multyplayeri je väčšinou zakázaný.
Ak máš ešte nejaké tipy sem s nimi a kľudne sa aj zaregistruj, aby som k tvojim príspevkom mohol dať pekného necropolis avatara (alebo akého si vyberieš).
Tak tady je to pro mě opět jednoznačný. Bez zaváhání hlasuju pro jednotku Skeleton (nikoli pro Skeleton Warrior) a hned vysvětlím proč to tak mám:
1.) Důležité říci, že jako současný Heroes 3 standart beru nejnověší verzi datadisku HOTA (a měli by asi všichni, když tu navzájem poměřujeme jednotky ‘klasika’ + AB + SoD + HotA), ač neoficiální datadisk, přinesl toho víc než všechny předchozí datadisky dohromady..
2.) Překvapivě to není kvůli skillu Necromancy, nekromancie je v HotA hodně okleštěná a relativně slabá, vlastně polovina původní (včetně artefaktů a budov). Na nějaké standartní mapě se na tisíc Skeletonů pouhou nekromancií dostanete už hóódně těžko, nebo za hodně dlouho.
3.) Klasický přírůstek taky nic moc – 30 Skeletonů se vším vylepšním není žádný zázrak.
4.) To, proč je pro mě Skeleton naprosto Over-Powered jednotka, má na svědomí na první pohled velmi nenápaná budova v Necropolis – Skeleton Transformer
A teď postupně všechny kousky, které s ním provádím 😀
začátek hry, první týdny – tady je to opravdu neskutečný pomocník, pokud hrajete jako já vždy na Impossible (200%), dají se díky němu přežít i ty nejtěžší hardcore mapy, kde za jiné města většinou končíte (nejsou peníze, suroviny, nic, soupeř hned zkraje dotírá atd.). Systém: vše co mi přijde pod ruku, sypu do drtičky. Při troše štěstí zavítá do Tavern Wizard s 50 Gremlinama (nebo někdo podobný), při více štěstí rovnou nějaký specialista na 1.levely (=60 až 70 Skeletonů), ideální ještě když se kolem nacházejí jinak bezcenné dwellingy prvních levelů (další Skeletons tentokrát zdarma – v HotA se navíc nevybrané přírůstky kumulují) a tak podobně. Výsledek: 150-200 Skeletonů druhý týden, 250-300 Skeletonů třetí týden (+/- podle okolností samozřejmě) a toho už se zalakne i mistr s prvníma Andělama 😉
pozdější fáze hry – samozřejmě všechny neupgradované první levely z dobytých měst, čím horší jednotka s větším přírůstkem tím lépe 🙂 Tady už jdeme opravdu do tisíců, i kdyby naše nekromancie byla na nule.
pro fajnšmekry – Hydry, všichni Dragoni a nově i Sea Serpenty a Haspidy se netransformují do Skeletonů, ale rovnou do Bone Dragonů…. při nadbytku surovin a vhodném použití Town Portalu se brzo svýma Ghost Dragonama dostanete počtem nad Dread Knighty
5.) Při tomto postupu je Skeleton, podle mě, jediná jednotka prvního levelu, která se s přehledem může vyrovnat všem ze sedmého. Co naplat, když Archanděl jedním mávnutím sundá tisíc kostlivců, když zbylých 5000 ho zabije na první a to ještě sami ani nebyli na tahu.
6.) Animate Dead – na rozdíl od Resurrection (v porovnání s ostatníma jednotkama z prvního levelu) funguje tohle kouzlo “na vždy” bez ohledu na úroveň magie země a na jeho naučení stačí Basic Wisdom (nebo rovnou Thant :p)
7.) Proč Skeleton a ne rovnou Warrior? Jednak si to podle mě zaslouží víc (to co vzniká v transformeru je on, ne warrior), dále mě nebaví neustálé do-upgradovaní nově nabytých skeletonů a nechávat si nekromancií přivolávat rovnou warriory se nevyplatí už vůbec… Ne, že bych neupgradoval nikdy, ale většinou až před finálníma nebo rozhodujícíma bitvama a to, když narazím na Hillfort (=zdarma všech 10k) 🙂
Omlouvám se, hrozně jsem se rozepsal, ale sdělit jenom určitou část, by nedávalo smysl