Tower

tower-header

Tower (Veža)

Moudří mágové zachovávají pro celou zemi vědomosti a technologie. Touha po vědění k jejich věžím přitahuje hravé a vynalézavé gremliny, moudré mágy a džiny, vznešené nágy a záštitu nad tímto rodem pokroku, moudrosti a vědění převzali samotní titáni. Mágové oživili kamenné sochy a vynálezci sestrojili golemy odolné proti magii; vznešená a moudrá civilizace tak zůstane bezpečně chráněna proti nájezdům barbarů a temných.

Útočná síla: průměrný útok/nadprůměrné zranění
Obrana jednotek: nadprůměrná obrana/nadprůměrný počet životů
Rychlost jednotek: průměrná
Cena jednotek: nejdražší
Počet střeleckých jednotek: 3
Počet leteckých jednotek: 2

Ekonomika (jak hrát za nejdražší rod v Heroes 3 complete)

Jak jednotky tak budovy patří k tomu nejdražšímu, co lze v Heroes 3 complete najít. Nutností bude doplnit vaše řady ekonomickými hrdiny, ať už z Toweru nebo z jiných rodů. Důležité je též zavčasu postavit silo – vaše spotřeba gemů bude bezprecedentní. Rod navíc nutně potřebuje i velké množství všech! ostatních surovin. Berte tedy vše, co je a moudře využívejte tržnici. Zvládnete-li však ekonomiku, bude za vámi stát snad nejsilnější armáda pro konečné části her.

Hrdinové a magie

Tower má dle mého názoru jediného použitelného hlavního heroese – toho se specializací na chain lightning. Nejlepší ale je si za hlavního hrdinu najít čaroděje (z dungeonu) – se specializací na resurrection nebo nějaké jiné pěkné kouzlo (čarodějům roste rychleji spell power, mágům z toweru zas knowledge). Nutností pro všechny hrdiny je expertní úroveň magie země a vzduchu. Chcete-li ještě více posilovat své jednotky, přichází v úvahu i magie vody. Důležitý je široký arzenál útočných kouzel.

Z mimomagických schopností volte logistiku a střelbu. Další schopnosti záleží na vaší strategii: kouzla posílíte sorcery, jednotky armorerem či leadershipem. Vhod může přijít i taktika, ale není zdaleka tak důležitá jako u rodů se zaměřením na rychlý útok na blízko. Spíše bude dobrá proto, že omezí taktiku takovéhoto soupeře.

Jednotky

Jednotky jsou vcelku drahé, ale patří k těm nadprůměrným.

Gremlini – Bez upgradu k ničemu (nestřílí). Upgradovaní vám umožní získat převahu v počátečních bitvách. Jen pozor na to, aby vám na ně někdo nezaútočil – díky 4 životům hynou po nehorázných kvantech. Jsou také pomalí.
Garkoylové – Rychlé a celkem odolné. Jakožto letci dobrá doplňující taktická jednotka.
Golemové – Hodně vydrží a jsou rezistentní na útočná kouzla. Vzhledem k nízkému pohybu ale spíše vhodní na  obranu hradu.
Mágové – Páteř vaší armády. Rychlí, střílí, nemají postih za útok zblízka, po upgradu ani za útok přes překážku a zlevňují všechna kouzla o 2!!!
Džini – V útoku celkem silní, po upgradu mohou kouzlit náhodná posilovací kouzla. Dávají 50% zranění navíc efreetům. V obraně se 40 HP jsou slabí.
Nágy – Silné, odolné, navíc soupeř nevrací útok. Bez upgradu jsou celkem pomalé.
Titáni – Bez upgradu celkem k ničemu, pak se z nich ale stanou nejlepší střelci ve hře. 300HP, imunita na kouzla mysli a bez postihu na blízko.

Návod na bitvy:

Tři střelecké jednotky a silná magie předurčují tuto armádu k boji na dálku. Dosti klíčové bývá začarovat soupeře masovým kouzlem slow (na expertní úrovni magie), pokud toto kouzlo udržíte, soupeře rozstřílíte jednotkami a usmažíte útočnými kouzly. Vysoký počet střelců (nejvyšší v Heroes 3) také dělá tuto armádu ideálním adeptem na obranu hradu (jediná nevýhoda tohoto rodu je ta, že místo příkopu mají před hradbami miny: ty sice způsobí více zranění, ale na rozdíl od příkopu po kontaktu s jednotkou zmizí). Vašim střelcům budou vadit především rychlé jednotky a letci. Nemáte-li k dispozici uvedené slow na jejich zpomalení, zakouzlete na sebe masové haste, aby vaši střelci vystřelili dříve, než k nim někdo doletí.

4 Comments

  1. Luki

    Škoda škoda, že je tak drahé. Než se vystaví, trvá to dlouho a soupeř má v té době větší vojenskou převahu

    Reply
    1. Liso1 (Post author)

      Drahé je, to určite, ale obrov (Giants), vieš postaviť celkom rýchlo a potom už môžeš šporiť gemy a peniaze na ich vylepšenie.

      Reply
      1. Luki

        To je pravda, ti jdou postavit fakt rychle. Do začátku silná jednotka s kterou se dá něco zahrát…Teď nevím, mají Titáni nějaký postih, když bojují zblízka ?

        Reply
        1. Edye

          Rozhodne nemaji když jsou první melle a az po vylepseni ranget 🙂

          Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Anti-Spam Quiz: