Rampart
Centaur | Životy: 8 | Útok: 5 | Strely: – | Pohyb: zem |
70 zlatých | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 3 | Zranenia: 2-3 | Rýchlosť: 6 |
Najsilnejšia a najdrahšia jednotka prvej úrovne s výbornou pohyblivosťou. |
Centaur Captain | Životy: 10 | Útok: 6 | Strely: – | Pohyb: zem |
90 zlatých | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 3 | Zranenia: 2-3 | Rýchlosť: 8 |
Vylepšená verzia najsilnejšia a najdrahšej jednotky prvej úrovne. |
Dwarf | Životy: 20 | Útok: 6 | Strely: – | Pohyb: zem |
120 zlatých | Veľkosť: 1 hex | Obrana: 7 | Zranenia: 2-4 | Rýchlosť: 3 |
Špeciálne vlastnosti: 20% magická odolnosť | ||||
Odolná ale veľmi pomalá jednotka druhej úrovne. Neoplatí sa ju dávať hrdinovi do armády, pretože by ho veľmi spomaľovala. Výborná na obranu hradu a streleckých jednotiek. |
Battle Dwarf | Životy: 20 | Útok: 7 | Strely: – | Pohyb: zem |
150 zlatých | Veľkosť: 1 hex | Obrana: 7 | Zranenia: 2-4 | Rýchlosť: 5 |
Špeciálne vlastnosti: 40% magická odolnosť | ||||
Vylepšenie im pridá na rýchlosti a takto sa môžu pridať do hrdinove armády. S magickou odolnosťou rozptýlia 2 z 5 nepriateľských kúzel. |
Wood Elf | Životy: 15 | Útok: 9 | Strely: 24 | Pohyb: zem |
200 zlatých | Veľkosť: 1 hex | Obrana: 5 | Zranenia: 3-5 | Rýchlosť: 6 |
Jediná strelecká jednotka hradu Rampart. Treba ju dobre chrániť a čo najskôr vylepšiť. |
Grand Elf | Životy: 15 | Útok: 9 | Strely: 24 | Pohyb: zem |
225 zlatých | Veľkosť: 1 hex | Obrana: 5 | Zranenia: 3-5 | Rýchlosť: 7 |
Špeciálne vlastnosti: strieľa 2x v jednom ťahu | ||||
Skvelé vylepšenie za 25 zlatých. Grand Elf môže teraz strieľať 2x v jednom ťahu. Túto jednotku treba dobre chrániť. |
Pegasus | Životy: 30 | Útok: 9 | Strely: – | Pohyb: lietanie |
250 zlatých | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 8 | Zranenia: 5-9 | Rýchlosť: 8 |
Špeciálne vlastnosti: kúzla stoja o 2 mana body viac, pokiaľ je Pegasus na bojisku | ||||
Rýchla útočná jednotka, no je lepšie ju nechávať v zálohe, pretože je veľmi slabá. Len na dokončovacie práce. |
Silver Pegasus | Životy: 30 | Útok: 9 | Strely: – | Pohyb: lietanie |
275 zlatých | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 10 | Zranenia: 5-9 | Rýchlosť: 12 |
Špeciálne vlastnosti: kúzla stoja o 2 mana body viac, pokiaľ je Silver Pegasus na bojisku | ||||
Vylepšenie za 25 zlatých prinesie +4 body do rýchlosti a 2 do obrany,ale aj tak je to veľmi málo a Silver Pegasus je jednou z najslabších jednotiek štvrtej úrovne v hre. |
Dendroid Guard | Životy: 55 | Útok: 9 | Strely: – | Pohyb: zem |
350 zlatých | Veľkosť: 1 hex | Obrana: 12 | Zranenia: 10-14 | Rýchlosť: 3 |
Špeciálne vlastnosti: pri útoku znehybní nepriateľskú jednotku na jednom mieste, jednotka sa nemôže pohnúť pokiaľ sa Dendroid nepohne, alebo nie je zničený (platí aj na čiernych drakov) | ||||
Veľmi pomalá, ale odolná jednotka, ktorá sa hodí perfektne na obranu hradu a svojou vlastnosťou môže pri sebe spútať nepriateľove letecké jednotky. Proti vzdialenejším streleckým jednotkám je ale bez šance na úspech. |
Dendroid Soldier | Životy: 65 | Útok: 9 | Strely: – | Pohyb: zem |
425 zlatých | Veľkosť: 1 hex | Obrana: 12 | Zranenia: 10-14 | Rýchlosť: 4 |
Špeciálne vlastnosti: pri útoku znehybní nepriateľskú jednotku na jednom mieste, jednotka sa nemôže pohnúť pokiaľ sa Dendroid nepohne, alebo nie je zničený (platí aj na čiernych drakov) | ||||
Vylepšenie pridalo +10 životov a jeden bod do rýchlosti, čo je stále veľmi málo na to aby mohol byť v hrdinovej armáde na mape a nespomaľoval ho. Ideálny na obranu hradu a elfov. |
Unicorn | Životy: 90 | Útok: 15 | Strely: – | Pohyb: zem |
850 zlatých | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 14 | Zranenia: 18-22 | Rýchlosť: 7 |
Špeciálne vlastnosti: 20% šanca pri útoku na oslepenie nepriateľskej jednotky na 3 kolá, magická aura – všetky jednotky v blízkosti získavajú 20% magickú odolnosť (ak ich rozdelíte do viacerých slotov, magickú odolnosť ešte zvýšite) | ||||
Unicorn je výborná univerzálna jednotka z dobrou výdržou a priaznivou cenou na úroveň 6. |
War Unicorn | Životy: 110 | Útok: 15 | Strely: – | Pohyb: zem |
950 zlatých | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 14 | Zranenia: 18-22 | Rýchlosť: 9 |
Špeciálne vlastnosti: 20% šanca pri útoku na oslepenie nepriateľskej jednotky na 3 kolá, magická aura – všetky jednotky v blízkosti získavajú 20% magickú odolnosť (ak ich rozdelíte do viacerých slotov, magickú odolnosť ešte zvýšite) | ||||
Za 100 zlatých dostane +20 životov a +2 do rýchlosti. War Unicorn je trochu slabší ako Naga Queen, alebo Dread Knight no stojí oveľa menej. |
Green Dragon | Životy: 180 | Útok: 18 | Strely: – | Pohyb: lietanie |
2400 zlatých + 1k | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 18 | Zranenia: 40-50 | Rýchlosť: 10 |
Špeciálne vlastnosti: útok zasiahne 2 hexy, imúnny voči mágii 1-3 stupňa | ||||
Na jednotku siedmej úrovne trochu pomalý, jeho sila príde až s vylepšením na zlatého draka. |
Gold Dragon | Životy: 250 | Útok: 27 | Strely: – | Pohyb: lietanie |
4000 zlatých + 2k | Veľkosť: 2 hexy | Obrana: 27 | Zranenia: 40-50 | Rýchlosť: 16 |
Špeciálne vlastnosti: útok zasiahne 2 hexy, imúnny voči mágii 1-4 stupňa | ||||
V porovaní s čiernym drakom je zlatý silnejší v útoku, obrane a rýchlosti, no má menej životov a nižšiu magickú rezistenciu. Lepšie povedané je to ideálny terč pre kúzlo Implosion. |
ahoj Liso, opět rychlejší 🙂
btw. přehodil se mi sám od sebe avatar a nemůžu (nebo neumím) si zpátky nahodit svojeho Jeddite.. můžeš pomoct? 🙂
Hotovo, menil som plugin na správu avatarov a nejako sa mi to pomenilo 🙂
jo tak děkuju, už (se) vidím 🙂
jinak ten můj duplicitní koment můžeš buď smazat nebo poslouží jako překlad pro slovensky nehovořící spoluobčany 😀
výborne, páčia sa mi tieto štatistiky, len tak ďalej, dobrá práca 🙂 btw som nevedel, že ak má hrdina pomalé jednotky so sebou v armáde, tak je pomalý na mape, to platí aj pre H3?
jj, to platí už od Heroes 3. Skúsi si zobrať s hrdinom Dendroida a pozrieť koľko bude mať na druhý deň chôdze a potom si zober trebárs draka a uvidíš rozdiel.
ano je to tak, hrdina se pohybuje po mapě maximálně tak rychle, jako je jeho nejpomalejší jednotka v armádě (schválně zkus hrdinu obsadit jenom Peasantem nebo Dwarfem a pak Phoenixem nebo Azure Dragonem)
logicky, když by ve skutečnosti táhla armáda na nepřítele, tak pěšáci vzadu nepoběží stejně rychle jako jezdci na koních ap. 🙂