Dungeon

dungeon-header

Dungeon (Kobka)

V podzemních kobkách žijí čarodějové střežící svá tajemství. Vynikají magií, lstí a zákeřností. Jejich temné sály střeží medůzy, minotauři a hordy slepých troglodytů. Ze svých doupat vylétají harpyje, mantikory a černí draci a ze vzduchu zneškodní každého, kdo by snad chtěl vzdorovat moci čarodějů.

Útočná síla: nadprůměrný útok/průměrné zranění
Obrana jednotek: průměrná obrana/průměrný počet životů
Rychlost jednotek: nadprůměrná
Cena jednotek: průměr
Počet střeleckých jednotek: 2
Počet leteckých jednotek: 3

Ekonomika

Budovy jsou velmi drahé, jednotky pak průměrně. Budete-li používat draky, budete potřebovat kvanta síry, takže si co nejdříve vyrobte silo a obsaďte příslušný důl. Nezapomeňte také, že k vyrobě dračí jeskyně potřebujetegildu mágů úroveň dva. Potřeba vyrobit gildu mágů a to, že budova vyrábějící beholdery vyžaduje po jedné ode všech druhů surovin způsobuje tomuto rodu komplikace zejména při hře na impossible . Budete pak nutně muset nalézt všechny druhy surovin, jinak se vaše vojenská i magická síla nestačí rozvinout a bude vám hrozit časná porážka.

Hrdinové a magie

Tento rod staví na magii, takže bude prakticky bezpodmínečně nutné si zvolit čaroděje. Jediný použitelný overlord je ten, co přidává 350 zlata a ten bude nejspíše jen hlídat váš hrad. Pokud se zaměříte na strategii černých draků a útočných kouzel, nejvhodnější hrdina bude ten se specializací na sorcerry, případně meteor shower. Pro taktiku nestojící na černých dracích zvolte jednoho ze dvou hrdinů se specializací na resurrection.

Z magie se soustřeďte na zemskou i vzdušnou, případně doplněnou vodní či ohnivou – dle zvolené strategie. Potřebná jsou všechna útočná kouzla a soustřeďte se především na získání vysoké síly kouzel. O dostatečné množství many se postará stavba mana vortrex.

Ze schopností využijete především univerzální logistiku a školy magie (dle zvolené strategie). Dále využijete útočnost a vcelku i zbrojíře a štěstí. Pokud nehrajete výhradně za černé draky, přijde vhod i střelba a taktika. Zranění kouzly posilněte schopností sorcery.

Jednotky

Ačkoliv z hlediska statistik patří jednotky spíše k průměru, jejich síla často spočívá ve speciálních schopnostech. Navíc budou mít čarodějové tohoto rodu zpravidla nejsilnější kouzla, takže jednotky často nebudou vaší hlavnídestruktivní silou.

Troglodyté – pomalí, slabí, imunní na slepotu. Vhodní spíše jen na obranu hradu.
Harpyje – Rychlé. po útoku se vrací zpět. Po upgradu soupeř neopětuje útok, takže se z nich stávají jednotky podobné střelcům (tip: použijte haste,bless)
Beholders – Tuhá střelecká jednotka, bez postihu při útoku na blízko.
Medůzy – Střelecká jednotka s útokem na blízko (navíc zkaměňujícím) bez postihů. Jen si dávejte pozor na počet šípů.
Minotauři – Velice silná jednotka v boji na blízko. Navíc mají vždy pozitivní morálku.
Mantikory – Silné rychlé a létající. Upgradované mají navíc 20% šanci na paralýzu soupeře.
Černí draci – Dle mého názoru nejsilnější jednotka ve hře 300HP, dobrý útok a imunita na všechna kouzla.

  • Podrobné informácie o jednotkách nájdete na podstránke Dungeon Creatures

Návod na bitvy:

Přestože jsou  jednotky silné, základ vaší destuktivní síly bude spočívat v magii. Taktickou převahu nastolíte kouzlem slow na expertní úrovni magie země. Ničit budete zpočátku bleskem, v pozdějších fázích hry přijde meteor shower nebo chain lightning. postavíte-li armádu spíše na jednotkách bez černých draků, využijete i posilující kouzla magie vody a resurrection (k trvalému efektu je třeba alespoň pokročilost v magii země). Pokud se bude soustředit na černé draky, magie vody bude zbytečná, ale využijete útočná kouzla ostatních tří magických škol.

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Anti-Spam Quiz: