Conflux

Conflux (Sútok)

Živloví mágové přišli nastolit rovnováhu. Ovládají oheň, vzduch, vodu i zemi, a to jednak pomocí magie a dále pomocí samotných elementálů. Živlové mágy provází vedle již zmíněných elementálů i záhadní elementálové psychičtí a drobné pohádkové víly. Z dáli byli přilákáni i samotní fénixové schopní po smrti povstat z popela.

Útočná síla: slabý útok/nejvyšší zranění
Obrana jednotek: podprůměrná obrana/vysoký počet životů
Rychlost jednotek: nejvyšší rychlost ve hře
Cena jednotek: nadprůměrná
Počet střeleckých jednotek: 2
Počet leteckých jednotek: 3

Ekonomika

Rod je poměrně nenáročný na zlato, potřebuje však velké množství všech vzácných surovin. Každá budova potřebuje jiné. Důležitý bude co nejrychlejší clearing okolí hradu i za cenu ztrát. Silo stavte co nejdříve.

Hrdinové, magie a artefakty

Hraju-li za conflux, soustředím se vždy na magii. Elementalisti mají jako jediní na začátku 3 spell power i knowledge a magické vlastnosti jim rychle rostou. Přestupujete-li na vyšší úroveň, je zbytečné brát jakoukoliv živlovou magii – tu si totiž můžete koupit v hradu v univerzitě za 2000 zl. Doporučuji minimálně magii země a vzduchu, máte-li v plánu hrát smrtelnou kombinaci s armageddonem, vezměte i fire magic. Vezměte však v úvahu fakt, že ve své magické věži nemáte šanci armageddon získat. Ten získáte pouze tak, vyrobíte-li grálovou strukturu (ta vám odkryje všechna kouzla a je tak asi nejlepší strukturou ve hře) nebo dobýváním jiných hradů. Magie vody je zas účinná na posílení vašich jednotek. Nemusíte se bát ani vzít všechny druhy magie. Taktiku nahradí i překoná mass haste – máte totiž dost rychlých jednotek včetně třech letců.

Nezapomínejte na fakt, že na elementály neplatí resurrection (na víly a téměř jistě i na fénixy platí).

Další schopnosti vhodné pro hrdiny jsou logistika, sorcery, offense a archery.

Z artefaktů jsou nejúčinnější orby a knihy živlů. Některé z nich si můžete občas koupit i ve svém obchodu s artefakty.

Jednotky

Jednotky tohoto rodu jsou v mnohém zvláštní. S výjimkou víl a fénixů nemají pozitivní ani negativní morálku, a jsou imunní na spoustu kouzel a magických efektů různých jednotek: kouzla mysli, efekty jako drain life (upíři), aging (ghost draci), cloud u lichů, death gaze u gorgon, poison, disease, fear a kouzlo resurrection.

Víly – Početné, rychlé, po upgradu soupeř neopětuje útok. Hynou však rychle kvůli 2, resp. 3 životům.
Elementálové vzduchu– Na druhou úroveň velmi silná jednotka. Po upgradu střílí a sesílají protekci na vzduch; jsou imunní na meteor shower, ale zranitelní blesky.
Elementálové vody– Silná jednotka, po upgradu střílí a sesílá protekci na vodu. Zranitelná ohněm, imunní na chlad.
Elementálové ohně– Po upgradu létají, jsou nadprůměrně rychlí a sesílají protekci na oheň. Imunní na oheň, zranitelní ledem.
Elementálové země – Pomalejší jednotka, zranitelná meteor shower, imunní na blesky. Po upgradu sesílají protekci na zemi a jsou nezranitelní armageddonem.
Psychičtí elementálové – Útočí do všech směrů (bez protivníkova protiútoku) a po upgradu jsou imunní na všechna kouzla.
Fénixové – Nejrychlejší jednotka ve hře. Mají vysoký přírůstek a po upgradu jich po zhynutí 20% opět povstane k životu.

Návod na bitvy

Využívejte rychlosti a dále sílu vašich střelců (ti navíc nemají postih na blízko). Kouzlící soupeř může efektivně využívat zranitelnosti vašich elementálů. Máte.li v armádě fénixy, budete vždy první na tahu, protože jsou nejrychlejší. Použijete-li mass haste, mohou vaše jednotky rozmetat soupeře v prvním kole. Ze začátku si upgradujte víly – se svou rychlostí a bez soupeřova protiútoku jsou efektivní na počáteční bitvy (kromě bitev proti střelcům).

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Anti-Spam Quiz: