Inferno

inferno-units

imp

Imp Životy: 4 Útok: 2 Strely: – Pohyb: zem
50 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 3 Zranenia: 1-2 Rýchlosť: 5
Pomalá a slabučká jednotka, čo najskôr vylepšiť. Vlastne je to asi najslabšia jednotka prvej úrovne v hre, keď nepočítame roľníkov.

familiar

Familiar Životy: 4 Útok: 4 Strely: – Pohyb: zem
60 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 4 Zranenia: 1-2 Rýchlosť: 7
Špeciálne vlastnosti: 20% many ktorú použije na kúzla hrdina nepriateľa, bude konvertovaná v prospech vášho hrdinu
Vylepšenie pridá +2 do útoku, +1 do obrany, +2 do rýchlosti a hlavne vlastnosť na kradnutie many. Výborné hlavne pri dlhších bojoch.

gog

Gog Životy: 13 Útok: 6 Strely: 12 Pohyb: zem
125 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 4 Zranenia: 2-4 Rýchlosť: 4
Decentná strelecká jednotka no veľmi pomalá.

magog

Magog Životy: 13 Útok: 7 Strely: 24 Pohyb: zem
175 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 4 Zranenia: 2-4 Rýchlosť: 6
Špeciálne vlastnosti: strelecký útok zasiahne ohňom aj okolité polia, rovnako ako Fireball
Vylepšenie stojí za zváženie. Útok sa zvýši iba o jeden bod. Nový typ útoku môže byť niekedy problém, pretože zasiahne aj spojenecké jednotky, ktoré nie sú imúnne voči ohňu čo sa môže pri väčších bojoch stať. No veľmi dobre sa s ním útočí za hradby, ak nepriateľove jednotky chránia strelcov.

hell-hound

Hell Hound Životy: 25 Útok: 10 Strely: – Pohyb: zem
200 zlatých Veľkosť: 2 hexy Obrana: 6 Zranenia: 2-7 Rýchlosť: 7
Veľmi dobrá útočná a vcelku pohyblivá jednotka. Obrovskou mierou na bojisku ovplyvnená kúzlami Bless a Curse, pretože má až príliš veľký rozsah zranení.

cerberus

Cerberus Životy: 25 Útok: 10 Strely: – Pohyb: zem
250 zlatých Veľkosť: 2 hexy Obrana: 8 Zranenia: 2-7 Rýchlosť: 8
Špeciálne vlastnosti: útokom môže zasiahnuť až 3 jednotky, ktoré sú vedľa seba, nepriateľ neopláca útok
Perfektné vylepšenie. Vždy sa snažte útočiť na skupinky nepriateľov, aby ich zasiahol minimálne dvoch. Používajte čo najskôr kúzlo Bless.

demon

Demon Životy: 35 Útok: 10 Strely: – Pohyb: zem
250 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 10 Zranenia: 7-9 Rýchlosť: 5
Priemerná jednotka štvrtej úrovne, ale za veľmi dobrú cenu. Bez špeciálnych schopností.

horned-demon

Horned Demon Životy: 40 Útok: 10 Strely: – Pohyb: zem
270 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 10 Zranenia: 7-9 Rýchlosť: 6
Veľmi slabé vylepšenie, len +5 zdravia a +1 do rýchlosti. Priemerná jednotka za dobrú cenu. Škoda že nemá žiadne špeciálne vlastnosti. Tie prišli až s Wake of Gods.

pit-lord

Pit Fiend Životy: 45 Útok: 13 Strely: – Pohyb: zem
500 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 13 Zranenia: 13-17 Rýchlosť: 6
Schopná jednotka šiestej úrovne, ale má menej životov, ako napr. Dendroid, alebo Roc. Pohyblivá, ale to najlepšie príde až s vylepšením.

pit-fiend

Pit Lord Životy: 45 Útok: 13 Strely: – Pohyb: zem
700 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 13 Zranenia: 13-17 Rýchlosť: 7
Špeciálne vlastnosti: môže vzkriesiť spojenecké jednotky ako démonov, démonov nemôže byť vzkriesených viac ako je Pit Lordov na bojisku, počet vyvolaných démonov nemôže presiahnuť životy padlých jednotiek
Za 200 zlatých získa Pit Lord +1 do rýchlosti a unikátnu vlastnosť vzkriesenia padlých spojencov ako démonov. Príklad: Ak padne na bojisku 90 impov, 10 Pit Lordov ich dokáže vzkriesiť na 10 démonov. Démoni zostávajú po boji v hrdinovej armáde. Na vylepšenie je ešte potrebný Mage Guild úroveň 2.

efreeti

Efreeti Životy: 90 Útok: 16 Strely: – Pohyb: lietanie
900 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 12 Zranenia: 16-24 Rýchlosť: 9
Špeciálne vlastnosti: imúnny voči mágii ohňa, spôsobuje o 150% viac zranení jednotke Genies
Veľmi dobrá útočná jednotka, ktorá môže byť v armáde hrdinu už po pár hracích dňoch. Odolá nežiadúcim zásahom útoky jednotky Magog.

efreet-sultan

Efreet Sultan Životy: 90 Útok: 16 Strely: – Pohyb: lietanie
1100 zlatých Veľkosť: 1 hex Obrana: 14 Zranenia: 16-24 Rýchlosť: 13
Špeciálne vlastnosti: imúnny voči mágii ohňa, spôsobuje o 150% viac zranení jednotke Genies, očarovaný kúzlom Fire Shield
Perfektné vylepšenie hlavne čo sa rýchlosti týka a to nehovorím o ohnivom štíte, ktorým je Efreet Sultan očarovaný. Štít nepriateľským jednotkám vracia určitú časť spôsobených zranení. Treba s ním útočiť na silnejšie jednotky.

devil

Devil Životy: 160 Útok: 19 Strely: – Pohyb: teleport
2700 zlatých + 1 o Veľkosť: 1 hex Obrana: 21 Zranenia: 30-40 Rýchlosť: 11
Špeciálne vlastnosti: nepriateľ neopláca útok, spôsobuje o 150% viac zranení jednotke Angel, znižuje šťastie súpera o 1
Dosť silná a rýchla jednotka. Pri súboji jeden na jedného s anjelom vyhrá, vďaka tomu že mu nie je oplatený útok.

archdevil

Archdevil Životy: 200 Útok: 26 Strely: – Pohyb: teleport
4500 zlatých + 2 o Veľkosť: 1 hex Obrana: 28 Zranenia: 30-40 Rýchlosť: 17
Špeciálne vlastnosti: nepriateľ neopláca útok, spôsobuje o 150% viac zranení jednotke Angel, znižuje šťastie súpera o 1
Vo vylepšenej verzii už Archdevil nestačí na Archanjela, ale aj tak je to výborná a rýchla jednotka, ktorej nie je oplácaný útok.

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Anti-Spam Quiz: