Dungeon

dungeon-units

troglodyte

TroglodyteŽivoty: 5Útok: 4Strely: –Pohyb: zem
50 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 3Zranenia: 1-3Rýchlosť: 4
Špeciálne vlastnosti: imúnny voči kúzlu slepota (Blind)
Základná jednotka hradu Dungeon, imúnna voči slepote.

infernal-troglodyte

Infernal TroglodyteŽivoty: 6Útok: 5Strely: –Pohyb: zem
65 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 4Zranenia: 1-3Rýchlosť: 5
Špeciálne vlastnosti: imúnny voči kúzlu slepota (Blind)
Základná jednotka hradu Dungeon, imúnna voči slepote. Vylepšená verzia je trošku silnejšia a rýchlejšia. Hodí sa aj do útoku.

harpy

HarpyŽivoty: 14Útok: 6Strely: –Pohyb: lietanie
130 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 5Zranenia: 1-4Rýchlosť: 6
Špeciálne vlastnosti: po útoku sa vráti späť na svoje predchádzajúce miesto

harpy-hag

Harpy HagŽivoty: 14Útok: 6Strely: –Pohyb: lietanie
170 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 6Zranenia: 1-4Rýchlosť: 9
Špeciálne vlastnosti: po útoku sa vráti späť na svoje predchádzajúce miesto, nepriateľ neopláca útok

beholder

BeholderŽivoty: 22Útok: 9Strely: 12Pohyb: zem
250 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 7Zranenia: 3-5Rýchlosť: 5
Špeciálne vlastnosti: bez postihu pri boji z blízka

evil-eye

Evil EyeŽivoty: 22Útok: 10Strely: 24Pohyb: zem
280 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 8Zranenia: 3-5Rýchlosť: 7
Špeciálne vlastnosti: bez postihu pri boji z blízka

medusa

MedusaŽivoty: 25Útok: 9Strely: 4Pohyb: zem
300 zlatýchVeľkosť: 2 hexyObrana: 9Zranenia: 6-8Rýchlosť: 5
Špeciálne vlastnosti: nepriateľ neopláca útok, 20% šanca že pri útoku nepriateľa premení na kameň, skamenenie trvá 3 kolá, nepriateľ dostane pri nasledujúcom útoku 50% zranenia (pokiaľ je stále skamenený), účinok je rozptýlený pri ďalšou útok

medusa-queen

Medusa QueenŽivoty: 30Útok: 10Strely: 8Pohyb: zem
330 zlatýchVeľkosť: 2 hexyObrana: 10Zranenia: 6-8Rýchlosť: 6
Špeciálne vlastnosti: nepriateľ neopláca útok, 20% šanca že pri útoku nepriateľa premení na kameň, skamenenie trvá 3 kolá, nepriateľ dostane pri nasledujúcom útoku 50% zranenia (pokiaľ je stále skamenený), účinok je rozptýlený pri ďalšou útok
Výborné vylepšenia. Medúza dostane 8 striel, miesto štyroch, čo je síce stále dosť málo. Vytvorí skvelú streleckú dvojku s beholderom. Užitočné hlavne v začiatkoch hry. Medúza sa nestratí ani bez streľby pri boji na blízko.

minotaur

MinotaurŽivoty: 50Útok: 14Strely: –Pohyb: zem
500 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 12Zranenia: 12-20Rýchlosť: 6
Špeciálne vlastnosti: morálka nikdy neklesne pod 1

minotaur-king

Minotaur KingŽivoty: 50Útok: 15Strely: –Pohyb: zem
575 zlatýchVeľkosť: 1 hexObrana: 15Zranenia: 12-20Rýchlosť: 8
Špeciálne vlastnosti: morálka nikdy neklesne pod 1

manticore

ManticoreŽivoty: 80Útok: 15Strely: –Pohyb: lietanie
850 zlatýchVeľkosť: 2 hexyObrana: 13Zranenia: 14-20Rýchlosť: 7
Jediná jednotka hradu Dungeon, ktorá nemá špeciálnu vlastnosť a to ju vrhá do priemeru. Radšej preferujem minotaura.

scorpicore

ScorpicoreŽivoty: 80Útok: 16Strely: –Pohyb: lietanie
1050 zlatýchVeľkosť: 2 hexyObrana: 14Zranenia: 14-20Rýchlosť: 11
Špeciálne vlastnosti: pri útoku 20% šanca na paralýzu nepriateľa na 3 kolá
Slabá jednotka šiestej úrovne. Hlavne nemá dostatok životov a spôsobuje skoro rovnaké zranenia, ako o úroveň nižší minotaur. Je ale lietajúca a rýchla.

red-dragon

Red DragonŽivoty: 180Útok: 19Strely: –Pohyb: lietanie
2500 zlatých + 1 sVeľkosť: 2 hexyObrana: 19Zranenia: 40-50Rýchlosť: 11
Špeciálne vlastnosti: imúnny voči mágii 1 až 3 stupňa
Trochu silnejší, ako zelený drak Rampartu, ale bez imunity voči mágii štvrtej úrovne, ideálna potrava pre kúzlo implózia.

black-dragon

Black DragonŽivoty: 300Útok: 25Strely: –Pohyb: lietanie
4000 zlatých + 2 sVeľkosť: 2 hexyObrana: 25Zranenia: 40-50Rýchlosť: 15
Špeciálne vlastnosti: imúnny voči všetkej mágii, spôsobuje o 150% viac zranení titánom
Najlepší drak v hre, ak nepočítame drakov z datadisku AB. Rýchly, silný a odolnosť voči mágii ho robí výborným spoločníkom pre kúzelníka s armagedonom. Existuje však jeden artefakt, ktorý zbaví pri boji draka magickej imunity…

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Anti-Spam Quiz: